Monday, January 16, 2017

فروشنده فناوری CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، در طول 30 سال گذشته راهی طولانی را طی کرده است (حداقل در مقایسه با سایر راهکار های نرم افزاری). امروزه با رشد CRM اجتماعی، راهکار های اتوماسیون بازاریابی، Big Data و اپلیکیشن های CRM تلفن همراه، این صنعت همواره رو به تکامل است تا نیاز های جدید کسب و کار های قرن 21 را برآورده سازد. پیش بینی می شود بازار CRM تا سال 2017، سی و شش میلیارد دلار شده و این نرم افزار سریع ترین رشد را نسبت به سایر نرم افزار های کسب و کار داشته باشد.

از آنجایی که نرم افزار CRM به عنوان یک کل و یکی از منحصر به فردترین انواع نرم افزار های کسب و کار مبنایی برای رشد صنعت نرم افزار است، بسیار مهم است که بدانیم چطور کسب و کارها واقعا از این نرم افزار استفاده می کنند و CRM ها در طول سال های آینده کجا قرار گیرند که موجب پیشرفت گردند. در این پژوهش 500 کاربر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایالات متحده آمریکا از طریق پرسشنامه ای آنلاین مورد بررسی قرار گرفتند تا دریابیم کسب و کار ها چگونه نرم افزار CRM  خود را پیدا می کنند، می خرند و استفاده می کنند. شما چه استفاده کننده این نرم افزار باشید، یا به دنبال خرید آن برای شرکت خود باشید و یا فروشنده فناوری CRM هستید می توانید از نتایج این بررسی استفاده کنید. 


No comments:

Post a Comment